2011- året som var!

Har inte uppdaterat något, vilket inte heller var planerat. Tog ledigt från allt under jul- nyårsveckan. Men nu är januari 2012 här äntligen!!

2011 var ett händelserikt år, på många nivåer. Igår tänkte jag "vilket jävla skitår !", men så klart så fanns en del ljuspunkter fast dem mesta gällde att kämpa.
Det var även mitt första tävlingsår inom cheerleading och öppnade upp till en värld jag aldrig trodde fanns.
Trots att det gick skitdåligt på DM 2011 med en storförlust mot Dolphins som verkligen var värda sitt guld, så var det avsparken mot något bättre. I juni förra året så tog ett positivt lag mattan på RM i Malmö och vi lyckades ta oss till en 6:e placering. För övriga HCE lag gick det ännu bättre. Det är jag väldigt glad för! Det var en superkul resa.

Under året som gick så raderade jag bort folk som var en negativ influens och som var farliga. Jag siktade mot att må bättre, och jag kom närmre mig själv och flera fina människor.
Jag har verkligen en så fin familj och de bästa vännerna man kan önska sig!

På hösten 2011 så sattes ett helt nytt Tornados samman, och jag träffade så otroligt fina, roliga och omtänksamma nya cheerleaders. Jag är så stolt över vårt lag och jag kan knappt hålla mig tills DM 2012 i Västerås!
Jag är känd i laget som den som konstant är taggad o'boy vad taggad jag är ;D

Puss alla!!
Here we go, cheers for 2012!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0