Vad hände?

Kanske dags att skriv lite om DM? Hade en toppendag med laget, vi har alltid så kul tillsammans. Och hur snygga var vi inte i våra nya dräkter från USA?

Men vad hände? Vad tänkte domarna med? Kan säga att jag är grymt förvånad och smått sur över hur dem dömde i flertal klasser.
Och jag var absolut inte ensam om det, många kom fram och har skrivit till mig om resultaten.

Men jag vill ändå säga ett stort grattis till Dynamites Dolphins guld, damn va bra ni va!
Och såklart HCE Thunders - wow! Så glad för er, ni är så värda silvret!
HCE Cyclones- ni är så duktiga!! Grattis till silvret! Så värda.

I mina ögon är Dragons bästaste och grymmaste, jag har sett vad ni kan iår! Ser upp till er brudar.

Grattis till alla andra lag och era placeringar!

Slutligen, är det någon som vill kommentera och diskutera om att jag tycker fel så skriv ditt namn. Eller kom fram irl, modigare än annonymisar!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0