Busigt!

Är inne och busar lite på Kalles blogg under tiden kom jag slänger in headern åt honom. Kalle alltså... hur ska man beskriva honom? Glad, Sprallig och försöker alltid göra sitt bästa samtidigt som han ler och skrattar hur det än går. En sådan person som alltid försöker, och ger sig inte!

Jag och Kalle går alltså i samma lag på Cheerleadingen, dvs. Tornados!

Mer om oss kommer du säkert få läsa om i Kalles blogg här, och vill ni läsa mer om mig och Charlene (Tornadosmedlem) så kan ni ju klicka er in på våran blogg som också handlar lite om cheer.

Puss och Kram Kalle och lycka till med bloggningen!!


Klart att en cheerleader måste vara fit! Så jag tränar varje dag, och se, det ger resultat!!!

Läs min blogg här! 

Kommentarer
Postat av: Kalle

Awwwwww du e ju ba för söt Verran!! hahaha <3

2011-10-03 @ 12:48:28
URL: http://cheerboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0