Det här är till mina vänner!

Jag vill tacka alla mina underbara vänner som stöttar mig och att jag håller på med cheerleading. Ni vet vem jag är, hur jag fungerar och att jag alltid har velat korsa gränserna för vad en kille förväntas göra. Nu har jag verkligen hittat något som jag ÄLSKAR att hålla på med! Och att det tar upp mycket av min tid är ett understatement. Ni står alltid ut med att jag ofta inte kan hitta på något, att man får hitta på saker innan eller efter en viss tid för att jag har träning som inte går att missa. När man hör er prata med någon annan i mobilen och hör er säga "Nej Kalle kan inte då, han har cheerleading!" precis som om att det skulle vara vad som helst är så kul. Så gulligt! Att ni åker långt för att titta när mitt lag tävlar, att ni försöker förstå er på all lag och förebingsanda, vilka det är man ska hejja på etc.
Jag älskar er! Ni gör det jag älskar lite lättare att göra. Tack <3


Kommentarer
Postat av: Lina S

Vill se dig in action snart så du får säga till mig när ni har nån uppvisning eller tävling :)

Puss

2011-11-22 @ 19:30:30
Postat av: Kalle

Absolut! :) puss

2011-11-23 @ 16:51:02
URL: http://cheerboy.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Det är så gött att det äntligen kommer in fler killar i cheersverige! :D

Min kille klagar alltid på att jag inte övertalade honom tidigare med att börja, tog mig tre år innan han vågade testa och nu är han fast ;)

2011-11-29 @ 23:23:12
URL: http://www.thefatcheerleader.se
Postat av: Kalle

Tack, ja visst är det roligt!! Vi är två killar i vårat lag i år, superkul. Förra året var jag ensam tävlande kille från hela Stockholms alla föreningar. Vart är ni aktiva? =)

2011-11-30 @ 19:29:48
URL: http://cheerboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0